Kontin käyttäytymisohjeet

Otetaan toisemme huomioon!

Mitä tahansa Kontilla teetkin ota muut huomioon niin kuin toivot heidän ottavan sinut huomioon. Kontissa on aina tilaa vielä yhdelle, ja yhdelle, ja yhdelle.

Kun Kontti on varattu kurssia tai muuta tilaisuutta varten, sinulla on oikeus käyttää Konttia, mutta varaajilla on etuoikeus. Älä häiritse tilaisuutta. Sovi saunan, keittiön ja klubitilan käytöstä tilaisuuden vetäjien kanssa.

Kurssien ja muiden tilaisuuksien vetäjien ja osallistujien tulee kunnioittaa muiden oikeutta käyttää Konttia.

Voit tuoda Kontille perheenjäseniäsi tai ystävän. Älä kuitenkaan tuo koko sukua tai kaikkia kavereitasi, silloin loppuu tila. Samasta syystä Kontilla saa oleilla yhtäjaksoisesti korkeintaan viikon.

Voit tuoda Kontin pihalle myös lemmikkisi, mutta älä vie niitä terassille tai sisälle. Terassille tuotu koira päätyisi kuitenkin viettämään iltaa sisälle. Kontin käyttäjien joukossa on eläinallergikkoja.

Kontin päärakennuksessa on hiljaisuus klo 23:00-07:00, mikäli mahdollisessa tapahtumassa ei erikseen muuta mainita.

Pidetään Kontti kunnossa!

Käytä Kontin tiloja, kalusteita ja laitteita paremmin kuin omiasi. Näin Kontti säilyy hyvässä kunnossa, eikä tule ylimääräisiä ylläpitokustannuksia.

Kontin patjoilla nukkuessasi käytä lakanaa patjan suojana.

Korjaa pikku viat saman tien, jos osaat. Ja jos et osaa korjata, niin ilmoita niistä Kontti-vastaavalle

Kirjoita nimesi vieraskirjaan aina kun käyt Kontilla. Aina kun käytät seuran kalustoa kirjaa käyttösi kalustokirjaan. Näin saamme tukikohdan ja kaluston käytöstä tietoa, joka on avuksi Kontin käytön ja kalustohankintojen suunnittelussa.

Pidetään Kontti siistinä!

Älä jätä tavaroitasi häiritsevän levälleen klubitilaan, parvelle tai pihalle. Alakerrassa omat tavarat laitetaan päivän ajaksi pois ja patjoista kootaan sohva. Yläkerrassa voi jättää omat tavarat patjalleen, mikäli jää seuraavaksikin yöksi.

Siivoa omien jälkiesi lisäksi tarvittaessa hieman myös toistenkin jälkiä. Imurikin on hyvä välillä ottaa kaapista. Näin Kontti pysyy koko ajan viihtyisän siistinä. Konttia siivotaan 10 minuuttia per Kontilla oleskeltu vuorokausi.

Älä liiku märissä melontavarusteissa muualla kuin pukuhuoneessa. Kuivata märät varusteet niille tarkoitetussa paikassa ulkona.

Älä jätä likaisia astioita keittiöön tai muualle, vaan pese tai laita ne pesukoneeseen kokattuasi tai viimeistään syötyäsi. Kun astianpesukone alkaa täyttyä, laita se pyörimään.

Älä jätä ruokapaketteja jääkaappiin kun lähdet Kontilta, ellet ole sopinut, että joku syö ne.

Korjaa jälkesi saunassa ja pesuhuoneessa. Viimeinen kylpijä katsoo, että sauna ja pesuhuone jäävät siisteiksi. Kuivaa lastalla myös lattia.

Tupakointi on sallittu vain pihalla, mutta sielläkin se vaarantaa terveytesi. Älä tupakoi terassilla, sillä sen alle pudonnut tupakka voi sytyttää kuivat lehdet tuleen.

Pidetään Kontti lukossa!

Laita Kontti ja kontit lukkoon aina kun poistut, jos et ole täysin varma, että joku on paikalla. Lukitse ovet myös silloin kun menet melomaan, jos kukaan ei jää sisälle tai pihalle. Viimeinen kotiin lähtijä tarkastaa ennen lähtöään, että kaikki ovet ovat lukossa.

Otetaan naapurit huomioon!

Meillä on hyvät välit naapureiden kanssa. Pidetään ne sellaisina. Älä melua tai soita jytämusiikkia niin kovaa, että naapurit häiriintyvät. Katso vähän missä puskassa käyt tarpeillasi, ettei naapurinkin tarvitse katsella.

Pysäköi autosi siten, ettet tuki tontin läpi kulkevaa tietä tai joen rannassa kumilauttojen maihinvetopaikkaa.

peltoaukean ja muinaismuistoalueena suojellun koskenrantaharjun välissä lähellä Sittarännin koskea.