Jäsenrekisteri

Kohinalla on käytössään jäsenrekisteri johon pääsee alla olevasta painikkeesta.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Samoilla tunnuksilla pääset kirjautumaan myös jäsensivuille.

Jäsentietojen tarkastaminen

On suotavaa esim. kerran vuodessa tarkastaa omat jäsentiedot rekisteristä. Seura lähettää säännöllisesti tiedotteita sähköpostitse, eivätkä nämä tule perille jos osoite on väärä. Saattaa joskus seura vielä yllättää, lähettää vaikka kirjepostia, niin postiosoitekin olisi hyvä pitää ajan tasalla.

Jäsenille on ajoittain lähetetty sähköpostiin viesti jäsentietojen tarkastamisesta muun tiedottamisen yhteydessä.

Jos tarvitsen ohjeita tietojesi muuttamiseen, niin ole yhteydessä jäsensihteeriin jasensihteeri (a) kohinaa.com. Jos esimerkiksi sähköpostiosoitteesi on muuttunut, jäsenrekisterin kautta ei ole pystytty lähettämään tietojen tarkastuspyyntöä.

Jäsenrekisterin käyttäminen

Mikäli järjestelmä ei tunnista sähköpostiosoitettasi, saattaa järjestelmässä olla vanha sähköpostisi. Voit tällöin laittaa viestiä jäsensihteerille jasensihteeri (a) kohinaa.com. Laita sähköpostiin tietosi, nimi ja syntymäaika sekä uusi sähköpostiosoitteesi. Jäsensihteeri muuttaa sähköpostiosoitteesi ja pääset tämän jälkeen tilamaan uuden salasanan ja tarkistamaan tietosi.

Jäsenrekisteriin pääsee kirjautumaan yllä olevan linkin kautta (käyttäjätunnuksena toimii käyttämäsi sähköpostiosoite. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan täältä