Koulutus

Alkeiskurssien hinnat 2024

210€/henkilö

Nuorisokurssi (12-17 v) 40€ / hlö

Kurssin osallistuja voi halutessaan liittyä kurssin jälkeen Kohinan jäseneksi. Kurssin hintaan sisältyy vuoden 2024 liittymis- ja jäsenmaksu.

Hinnat sisältävät kajakin varusteineen sekä majoituksen.

Kursseilla melomme Kymijoella I-II luokan koskissa. Harjoittelemme kaikkia koskimelonnan perustekniikoita, virtaan melomista, virran yli melomista, kosken laskemista sekä pelastustekniikoita. Opettelemme myös tuentoja sekä kajakkipyörähdystä. Kurssille osallistuvilta edellytetään uimataitoa.

Alkeiskursseilla noudattelemme Suomen melonta- ja soutuliiton alkeiskurssin sisältösuositusta.

Kurssit alkavat perjantaina n. klo 19 ja päättyvät sunnuntaina n. klo 16. Majoitumme koskitukikohta Kontilla. Kontilla on patjat ja tyynyt, mutta petivatteet (lakana pakollinen) ja makuupussi pitää tuoda mukana. Käytössä on keittiö, sauna ja suihku, puucee ja sisä WC.

Katso melontatukikohdan (Kontti) sijainti kartalta.

Kurssit jäsenille

Seuran jäsenille suunnatuista kursseista tarkempaa tietoa seuran tiedotteissa.