Jäseneksi

Kaikkien koskimelonnasta kiinnostuneiden on mahdollista hakea Kohinan jäseneksi. Jäsenhakemus täytetään netissä, ja tämän jälkeen hallitus käsittelee hakemuksesi. Kohinassa on yli 150 lajin aktiivista harrastajaa.

Seuran maksut vuonna 2024:

Liittymismaksu aikuiset: 30 €

Jäsenmaksu aikuiset: 90 €

Jäsenmaksu nuoret: 0 €

Kannatusjäsenmaksu yksityinen henkilö: 50 € (minimi)

Kohinan alkeiskurssin käyneet voivat liittyä seuraan ilman liittymismaksua alkeiskurssin käyntivuonna.

Kannatusjäseneksi liittymisessä täytä oheinen hakulomake soveltuvin osin, merkitse melontatausta-kohtaan, että kyseessä on kannatusjäsenyys.

Kontin ja seuran kaluston käyttäjiltä sekä osallistumisesta sellaiseen toimintaan, joka aiheuttaa Kohinalle suoria kuluja (uimahallivuorot, mahdolliset ostetut kurssit, jatkokurssit ja seuran viralliset retket), toivotaan talkoopanoksen suorittamista (2h/vuosi).

Talkoosuorite voi olla esim. osallistuminen johonkin seuraavista: tapahtumien järjestelyt, Kontti -talkoot, kalustotalkoot, kurssien ohjaaminen jne.